Arkadaşlar süreç bu denli yavaş mı işliyor adam bizi çarptı gitti dava edeceğim falan dedim umrunda bile olmadı
gidip savcılığa verdiğim 2 ay olacak nerdeyse ama uyapta e devlette tık yok bu normal mi
ben bu adamın ceza almasını böyle yaptığına pişman olup bedelini yaşamasını istiyorum bir an önce forumdan ceza almadı zaten
girmediği için adamı banlamıyorlar geçen ki d0landırma vakasındada adamı çarpmış foruma girmemiş 3 4 ay sonra girip devam etmiş sonra bize denk geldi işte