Arkadaşlar süreç bu denli yavaş mı işliyor adam bizi çarptı gitti dava edeceğim falan dedim umrunda bile olmadı
gidip savcılığa verdiğim 2 ay olacak nerdeyse ama uyapta e devlette tık yok bu normal mi
ben bu adamın ceza almasını böyle yaptığına pişman olup bedelini yaşamasını istiyorum bir an önce forumdan ceza almadı zaten
girmediği için adamı banlamıyorlar geçen ki d0landırma vakasındada adamı çarpmış foruma girmemiş 3 4 ay sonra girip devam etmiş sonra bize denk geldi işte
2 Ay Oldu Dava Edeli Halen Tık Yok
14
●784
- 07-12-2022, 23:01:32vipsmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntületeknobilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleadama seni savcılağa verdim dedim görüldü attı gitti ya resmen alay ediyorlar aynı şehirde olaydık onla keşke var ya içime dert oldu valla arkadaşlarcanuzunyol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-12-2022, 23:02:09
- 07-12-2022, 23:03:12savcılık aşaması uyap vatandaştan görünmez. dava ayrı şikayet ayrıdır. süreç normal tek sizin işlem yürümüyor binlerce şikayet oluyor dilekçe oluyor şikayet bazlı. dilekçeler anlık işleme alınıyor siz gidip adliyeden kendiniz sorun hangi aşamada diye. tebligat geç gelebilir sadece.bycida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-12-2022, 23:08:07valla hocam kendim verdim direk savcılığa avukatla uğraşmadım malesefBHE Digital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
doğrudur hocam ben ordayken bile 8 10 kişi sıradaydı şikayet içinmersinli07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bazı arkadaşlarınki 3 4 ayda hemen sonuca bağlanmış hocam bizimkide öyle olsaydı keşketolgabato adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok hocam isim tel no hakaret vs yok kesinlikleSEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle