• 05-12-2022, 13:10:35
    #10
    Agentic Engineer
    rafet55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum 2008 sonrası sigortalı olmuşsunuz. Allah yardımcınız olsun 9.200 iş gününüz olması gerekiyor. Emekli olmak için Askerliği saydırabilirsiniz. Şu an askerlik kaç ay bilmiyorum. Bizim zamanımızda askerlik 18 aydı.
    Sorun yok hocam engelli bir bireyim %48 erken emeklilik hakkım var beni düşündüğün için teşekkür ederim
  • 05-12-2022, 13:45:22
    #11
    ssilistre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorun yok hocam engelli bir bireyim %48 erken emeklilik hakkım var beni düşündüğün için teşekkür ederim
    5475 pirim gün sayısı doldurduğun zaman emeklisin demektir.
    3991 Gün daha ödemen gerekiyor
    Engellilerde emeklilik 15 yıl hizmet süresi gerektiriyor.
    10 yıl 9 Ay sigortalı çalışmak gerekiyor.
  • 05-12-2022, 14:09:01
    #12
    Agentic Engineer
    rafet55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5475 pirim gün sayısı doldurduğun zaman emeklisin demektir.
    3991 Gün daha ödemen gerekiyor
    Engellilerde emeklilik 15 yıl hizmet süresi gerektiriyor.
    10 yıl 9 Ay sigortalı çalışmak gerekiyor.
    Allah razı olsun hocam aynen öyle 11 yıl desek 40 yaşına gelmeden emekliyim allahın izniyle yine iyi 65 dense
  • 05-12-2022, 14:14:16
    #13
    Sigorta başlangıç 2009... Prim gün 3100..
    2008 sigorta başlangıç olsaydı çok şey fark eder miydi bilemiyorum.. yaş gitmeden prim gün sayılarını arttırmak lazım
  • 05-12-2022, 14:19:57
    #14
    YAŞINIZ 27 yıl, 11 ay, 8 gün
    PRİM ÖDEME GÜN SAYISI 3068
    KALAN PRİM GÜN4132 GÜN
    KALAN YAŞ 32 yıl, 0 ay, 21 gün
    EMEKLİLİK YAŞI 60 YAŞ


    12 Yılda prim gününü doldursak kalan 20 yıl çalışmadan nasıl geçinilir?
  • 05-12-2022, 14:24:09
    #15
    EYT
    Yasa çıkar da elimizden alınan haklar geri verilirse şubatta emekliyiz.
  • 05-12-2022, 14:44:55
    #16
    Yaş: 34
    Sigorta başlangıç 2006
    Toplam Gün Sayısı 3931
  • 05-12-2022, 14:51:40
    #17
    ssilistre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah razı olsun hocam aynen öyle 11 yıl desek 40 yaşına gelmeden emekliyim allahın izniyle yine iyi 65 dense
    %50 'de bende var. 1909 prim ödendi.2029 emeklilik
  • 05-12-2022, 14:55:34
    #18
    MuhammetDemirel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10k prim olsa neye yarar? Emeklilik yaşına gelebilecek miyiz?
    Yaşarsak diye hesaplıyoruz hocam.