ssilistre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah razı olsun hocam aynen öyle 11 yıl desek 40 yaşına gelmeden emekliyim allahın izniyle yine iyi 65 dense
%50 'de bende var. 1909 prim ödendi.2029 emeklilik