rafet55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostum 2008 sonrası sigortalı olmuşsunuz. Allah yardımcınız olsun 9.200 iş gününüz olması gerekiyor. Emekli olmak için Askerliği saydırabilirsiniz. Şu an askerlik kaç ay bilmiyorum. Bizim zamanımızda askerlik 18 aydı.
Sorun yok hocam engelli bir bireyim %48 erken emeklilik hakkım var beni düşündüğün için teşekkür ederim