• 05-12-2022, 00:13:00
    #10
    İndirim gelirse uzatma yaparım.
  • 05-12-2022, 00:58:22
    #11
    Bir %50 indirim patlasa ne güzel olur bee...
  • 05-12-2022, 01:01:32
    #12
    Leviossa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir %50 indirim patlasa ne güzel olur bee...
    Belki blackfriday + yılbaşına özel bir kampanya olur.
  • 05-12-2022, 01:03:25
    #13
    Kaleservers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belki blackfriday + yılbaşına özel bir kampanya olur.
    Ah ah nerede o günler gerçekten direk bi kurumsal alınır. Mis gibi olur....
  • 22-12-2022, 14:15:43
    #14
    İndirim gelirse alacağız, Gelmezse almayacağız. Yapacak bir şey yok
  • 27-12-2022, 19:53:35
    #15
    EmreGul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar hocalarım yıl başında premium üyeliklere zammı gelir yoksa indirim mi?
    Aztekiando adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Takip
    İsmetKerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İndirim gelir inş vallaha indirim gelir diye hazırladım kendimi
    tatsumi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyatlarda değişim olmayabilir.

    Fakat şahsi düşüncem, asgari ücrete olan zam ile orantılı bir şekilde zam gelecektir. Teknik olarak düşünürsek zam ile birçok forum yönetim kaleminin masrafı artacaktır.

    Forum yönetiminin zam yapması muhtemel diyebiliriz ^^ Fakat zam öncesi tatlı bir indirim yapılabilir.
    Tugrabey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kısa süreli de olsa yılbaşı indirimi bekliyoruz
    Gelistir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Takip yanıt gelirse mesajımı beğenirmisiniz.
    EmreGul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende tam para ayırdım alacaktım fakat ne olacak bilemediğim için bekleyim dedim zam gelirse büyük pişmanlık
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İndirim ve r10 🤔
    BoldPilot05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Isim değiştirme işlemi için ücret ayarlıyorum 300tl den 400 oldu sonra 500 oldu sonra param olunca alırım diye bekliyorum hala. Bence kısa süreliğine indirim gelir sonra tekrar yükselir.
    Kaleservers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İndirim gelirse uzatma yaparım.
    Leviossa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir %50 indirim patlasa ne güzel olur bee...
    Kaleservers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belki blackfriday + yılbaşına özel bir kampanya olur.
    Leviossa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ah ah nerede o günler gerçekten direk bi kurumsal alınır. Mis gibi olur....
    BaaRaaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İndirim gelirse alacağız, Gelmezse almayacağız. Yapacak bir şey yok
    Talepleriniz geri çevrilmedi, indirim için ikna ettik bekliyoruz ))

    https://www.r10.net/off-topic/349035...-127873-a.html