Selamlar hocalarım yıl başında premium üyeliklere zammı gelir yoksa indirim mi?
İndirim gelir inş vallaha indirim gelir diye hazırladım kendimi
Fiyatlarda değişim olmayabilir.
Fakat şahsi düşüncem, asgari ücrete olan zam ile orantılı bir şekilde zam gelecektir. Teknik olarak düşünürsek zam ile birçok forum yönetim kaleminin masrafı artacaktır.
Forum yönetiminin zam yapması muhtemel diyebiliriz ^^ Fakat zam öncesi tatlı bir indirim yapılabilir.
Kısa süreli de olsa yılbaşı indirimi bekliyoruz
Takip yanıt gelirse mesajımı beğenirmisiniz.
bende tam para ayırdım alacaktım fakat ne olacak bilemediğim için bekleyim dedim zam gelirse büyük pişmanlık
Isim değiştirme işlemi için ücret ayarlıyorum 300tl den 400 oldu sonra 500 oldu sonra param olunca alırım diye bekliyorum hala. Bence kısa süreliğine indirim gelir sonra tekrar yükselir.
İndirim gelirse uzatma yaparım.
Bir %50 indirim patlasa ne güzel olur bee...
Belki blackfriday + yılbaşına özel bir kampanya olur.
Ah ah nerede o günler gerçekten direk bi kurumsal alınır. Mis gibi olur....
İndirim gelirse alacağız, Gelmezse almayacağız. Yapacak bir şey yok
Talepleriniz geri çevrilmedi, indirim için ikna ettik

bekliyoruz

))
https://www.r10.net/off-topic/349035...-127873-a.html