• 05-12-2022, 00:07:44
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Selamlar hocalarım yıl başında premium üyeliklere zammı gelir yoksa indirim mi?
  • 05-12-2022, 00:08:09
    #2
    Yazılım Hizmetleri
    Takip
  • 05-12-2022, 00:08:48
    #3
    İndirim gelir inş vallaha indirim gelir diye hazırladım kendimi
  • 05-12-2022, 00:09:59
    #4
    Fiyatlarda değişim olmayabilir.

    Fakat şahsi düşüncem, asgari ücrete olan zam ile orantılı bir şekilde zam gelecektir. Teknik olarak düşünürsek zam ile birçok forum yönetim kaleminin masrafı artacaktır.

    Forum yönetiminin zam yapması muhtemel diyebiliriz ^^ Fakat zam öncesi tatlı bir indirim yapılabilir.
  • 05-12-2022, 00:10:07
    #5
    Kısa süreli de olsa yılbaşı indirimi bekliyoruz
  • 05-12-2022, 00:10:32
    #6
    Takip yanıt gelirse mesajımı beğenirmisiniz.
  • 05-12-2022, 00:10:35
    #7
    İsmetKerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İndirim gelir inş vallaha indirim gelir diye hazırladım kendimi
    bende tam para ayırdım alacaktım fakat ne olacak bilemediğim için bekleyim dedim zam gelirse büyük pişmanlık
  • 05-12-2022, 00:11:17
    #8
    İndirim ve r10 🤔
  • 05-12-2022, 00:12:05
    #9
    Isim değiştirme işlemi için ücret ayarlıyorum 300tl den 400 oldu sonra 500 oldu sonra param olunca alırım diye bekliyorum hala. Bence kısa süreliğine indirim gelir sonra tekrar yükselir.