• 01-12-2022, 09:05:34
    #1
    hayırlı sabahlar 3 gün önce bir belediyede bilgi işlem departmanında işe başladım.yaşımdan dolayı(21) daha önce pek iş tecrübem olmadı burada kimse bana şu işi yap demiyor ben kendimce bir şeyler yapıyorum çekingenliğimden dolayı pek kimseyle sohbetim olmuyor misafir gelmiş gibi hissediyorum
  • 01-12-2022, 09:06:52
    #2
    gayet normal iş dağılımı zamanla oturur hocam kaç kişi ekip ?
  • 01-12-2022, 09:09:06
    #3
    Hayırlı uğurlu olsun hocam bende bugün 1 saat sonra işe başlıyorum çok uzun zamandır iş arıyordum sonunda buldum rabbim herkese nasip etsin
    Grafiker olarak aldılar da grafikte yeniyim bakalım nasıl olucak 😂
  • 01-12-2022, 09:09:32
    #4
    Normal tabi hocam, ısınma alışma evresi vardır. İşler yavaş yavaş size gelecek, sonra birden yüklenme olacak genelde öyle oluyor.
  • 01-12-2022, 09:09:32
    #5
    Normal hocam sıkıntı yaratma zaten yaşın daha küçük yenisiniz oluyor böyle şeyler, bende ilk işe başladığımda araçla sağa sola götürüyorlardı. Rahat ol
  • 01-12-2022, 09:09:38
    #6
    Merhabalar, öncelikle hayırlı olsun. Belediye de çalışanlar genelde ot gibi olduğu için, ne sıkıntısı olduğunu veya neyi değiştirmek istediklerini sizin sormanız daha iyi olacaktır kaynaşma açısından. Benim de buna benzer bir geçmişim oldu işleyen sistemin dışına çıkmak istemedikleri için şunu yap bunu yap da demiyor olabilirler. Değişiklik ve iyileştirmeler için siz talepte bulunun ve kaynaşın. Yoksa o his hiç gitmez
  • 01-12-2022, 09:10:06
    #7
    ismoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gayet normal iş dağılımı zamanla oturur hocam kaç kişi ekip ?
    8 kişiyiz
  • 01-12-2022, 09:10:35
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Daha girişken ol sürekli soru sor.
  • 01-12-2022, 09:10:52
    #9
    günaydın hocam hayırlı günler tabiki normal hocam ama çekingenliği bir an önce üzerinden çıkartmalısın. Ayrıca küçük bir tavsiye vereyim sana kimsenin bir iş yap demesini bekleme bence kendin yapılacak bir iş bul işyerinde mutlu olursun ve zamanın da nasıl geçtiğini anlamazsın. insanlarla konuşmaktan hiç kaçma seni yiyecek halleri yok o da 9 aylık sende arada sadece tecrübe oynar onu da zamanla kazanırsın..
    • akglslnt
    akglslnt bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.