hayırlı sabahlar 3 gün önce bir belediyede bilgi işlem departmanında işe başladım.yaşımdan dolayı(21) daha önce pek iş tecrübem olmadı burada kimse bana şu işi yap demiyor ben kendimce bir şeyler yapıyorum çekingenliğimden dolayı pek kimseyle sohbetim olmuyor misafir gelmiş gibi hissediyorum