günaydın hocam hayırlı günler tabiki normal hocam

ama çekingenliği bir an önce üzerinden çıkartmalısın. Ayrıca küçük bir tavsiye vereyim sana kimsenin bir iş yap demesini bekleme bence kendin yapılacak bir iş bul işyerinde mutlu olursun ve zamanın da nasıl geçtiğini anlamazsın. insanlarla konuşmaktan hiç kaçma seni yiyecek halleri yok o da 9 aylık sende arada sadece tecrübe oynar onu da zamanla kazanırsın..