Merhabalar, öncelikle hayırlı olsun. Belediye de çalışanlar genelde ot gibi olduğu için, ne sıkıntısı olduğunu veya neyi değiştirmek istediklerini sizin sormanız daha iyi olacaktır kaynaşma açısından. Benim de buna benzer bir geçmişim oldu işleyen sistemin dışına çıkmak istemedikleri için şunu yap bunu yap da demiyor olabilirler. Değişiklik ve iyileştirmeler için siz talepte bulunun ve kaynaşın. Yoksa o his hiç gitmez