yeni işe başladık gerginlik var :)
27
●1.500
- 01-12-2022, 09:05:34hayırlı sabahlar 3 gün önce bir belediyede bilgi işlem departmanında işe başladım.yaşımdan dolayı(21) daha önce pek iş tecrübem olmadı burada kimse bana şu işi yap demiyor ben kendimce bir şeyler yapıyorum çekingenliğimden dolayı pek kimseyle sohbetim olmuyor misafir gelmiş gibi hissediyorum
- 01-12-2022, 09:09:06Hayırlı uğurlu olsun hocam bende bugün 1 saat sonra işe başlıyorum çok uzun zamandır iş arıyordum sonunda buldum rabbim herkese nasip etsin
Grafiker olarak aldılar da grafikte yeniyim bakalım nasıl olucak 😂 - 01-12-2022, 09:09:32Normal tabi hocam, ısınma alışma evresi vardır. İşler yavaş yavaş size gelecek, sonra birden yüklenme olacak genelde öyle oluyor.
- 01-12-2022, 09:09:38Merhabalar, öncelikle hayırlı olsun. Belediye de çalışanlar genelde ot gibi olduğu için, ne sıkıntısı olduğunu veya neyi değiştirmek istediklerini sizin sormanız daha iyi olacaktır kaynaşma açısından. Benim de buna benzer bir geçmişim oldu işleyen sistemin dışına çıkmak istemedikleri için şunu yap bunu yap da demiyor olabilirler. Değişiklik ve iyileştirmeler için siz talepte bulunun ve kaynaşın. Yoksa o his hiç gitmez
- 01-12-2022, 09:10:52günaydın hocam hayırlı günler tabiki normal hocam
ama çekingenliği bir an önce üzerinden çıkartmalısın. Ayrıca küçük bir tavsiye vereyim sana kimsenin bir iş yap demesini bekleme bence kendin yapılacak bir iş bul işyerinde mutlu olursun ve zamanın da nasıl geçtiğini anlamazsın. insanlarla konuşmaktan hiç kaçma seni yiyecek halleri yok o da 9 aylık sende arada sadece tecrübe oynar onu da zamanla kazanırsın..