• 30-11-2022, 19:43:56
    #1
    Iraktan İphone 14 pro max aldım. Gold renk 64 gb Zaho şehrinden getirtiyorum. 1500$ fiyatı vardı internette daha uygun rakamlar yazıyor sizce aldığım fiyat iyi mi birde arkadaşlar şimdi bunu nereden pasaporta işletiyoruz ?
  • Kabul Edilen Cevap
  • 30-11-2022, 19:45:01
    #2
    E devlet üzerinden kaydettirmelisiniz.
  • 30-11-2022, 19:46:13
    #3
    Fiyatını bilmiyorum ama e devletten ımai kayıt yerini doldurup size ödeme bilgisi verecek ödemeyi yapıp işlemi tamamlıyorsunuz
  • 30-11-2022, 22:55:45
    #4
    Bu cevap, moderatörlerimiz tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    GOOGLE PARTNER🚀DİJİTAL1
    E-devlet üzerinden kayıt yapabilirsiniz. Yakın zamanda bende telefon kayıtı yaptım sorunsuz oldu.
    https://www.turkiye.gov.tr/btk-imei-kaydet
    Link üzerinden adımları takip ederek işlemi gerçekleştirebilirsiniz.
  • 30-11-2022, 23:42:57
    #5
    hyperiahd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Iraktan İphone 14 pro max aldım. Gold renk 64 gb Zaho şehrinden getirtiyorum. 1500$ fiyatı vardı internette daha uygun rakamlar yazıyor sizce aldığım fiyat iyi mi birde arkadaşlar şimdi bunu nereden pasaporta işletiyoruz ?
    üzmek gibi olmasın ama 256 gb 1479 dolar hocam reseller bayide.64 gb yazmanızda bir hata var sanırım.
    https://www.icenter-iraq.com/product/iphone-14-pro-max/