Iraktan İphone 14 pro max aldım. Gold renk 64 gb Zaho şehrinden getirtiyorum. 1500$ fiyatı vardı internette daha uygun rakamlar yazıyor sizce aldığım fiyat iyi mi birde arkadaşlar şimdi bunu nereden pasaporta işletiyoruz ?