Iraktan İphone 14 pro max aldım. Gold renk 64 gb Zaho şehrinden getirtiyorum. 1500$ fiyatı vardı internette daha uygun rakamlar yazıyor sizce aldığım fiyat iyi mi birde arkadaşlar şimdi bunu nereden pasaporta işletiyoruz ?
üzmek gibi olmasın ama 256 gb 1479 dolar hocam reseller bayide.64 gb yazmanızda bir hata var sanırım.
https://www.icenter-iraq.com/product/iphone-14-pro-max/