• 29-11-2022, 18:45:43
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Almanyadan iPhone 13 aldırtacağım, telefon Türkiye'ye gelmeden imei numarasını alıp kendi üstüme kayıt yaptırabilir miyim?
    detaylar
    GENEL BİLGİLENDİRME
    hocam şöyle almanyadaki kuzenime aldırcam telefonu sonra ime isticem bende gürcistana gideceğim ve üstüme öyle kayıt yaptıracağım. sonrasında telefonu türkiyeden almanya ya gidip gelecek olan bir kuzenim telefonu bana getirecek herhangi bir sorun var mıdır?
  • 29-11-2022, 18:48:29
    #2
    Telefon gelmeden açtırman sağlıklı olmaz diye düşünüyorum. Çünkü btk tarafından yurda giriş yapılmış olarak gözükmesi lazım.
  • 29-11-2022, 18:52:19
    #3
    caless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Almanyadan iPhone 13 aldırtacağım, telefon Türkiye'ye gelmeden imei numarasını alıp kendi üstüme kayıt yaptırabilir miyim?
    detaylar
    GENEL BİLGİLENDİRME
    hocam şöyle almanyadaki kuzenime aldırcam telefonu sonra ime isticem bende gürcistana gideceğim ve üstüme öyle kayıt yaptıracağım. sonrasında telefonu türkiyeden almanya ya gidip gelecek olan bir kuzenim telefonu bana getirecek herhangi bir sorun var mıdır?
    Sorun yok yaptırabilirsiniz, bende arkadaşım adına iphone 14 pro kayıt ettirdim.
    Cihaz dubai den alındı, benimde kayıt hakkım vardı 10 gün evvel gelmiştim yurtdışından, imei yolladılar edevletten başvuru yaptım parayı yatırdık.
    Cihaz 1 ay sonra geldi (25 gün gibi birşey) ve kendi adıma aldım onun hattını taktı kullanıyor şuanda.
  • 29-11-2022, 18:55:49
    #4
    mrwoox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorun yok yaptırabilirsiniz, bende arkadaşım adına iphone 14 pro kayıt ettirdim.
    Cihaz dubai den alındı, benimde kayıt hakkım vardı 10 gün evvel gelmiştim yurtdışından, imei yolladılar edevletten başvuru yaptım parayı yatırdık.
    Cihaz 1 ay sonra geldi (25 gün gibi birşey) ve kendi adıma aldım onun hattını taktı kullanıyor şuanda.
    Yani telefon kayıt ederken şebekenin ülke sınırı içerisinde olmasına gerek yok. bu durumda sorunsuz işimi halledebilirim.
  • 25-06-2023, 11:45:23
    #5
    Üyeliği durduruldu
    1 yıllık kayıt yapabilirim
  • 07-07-2023, 16:52:36
    #6
    Telefonumu abimin pasaportu ile abimin e devletinden kayıt yaptım bugün. Kayıt tamamlandı ancak hat eşleştirmedim. Sanırım bugün 12 den sonra kayıt işlemi tamamlanacak ama telefon abimin pasaportuna kayıtlı hat benim adıma hat eşleştirme yapmadım yarın hat kapalı olur mu veya istediğim bir zaman abimin adına olan sim kartını taksam telefonu sorunsuz şekilde kullanabilir miyim? Bugün içerisinde hat eşleştirme yapmazsam kayıt işleminde her hangi bir sorun olur mu?