Sorun yok yaptırabilirsiniz, bende arkadaşım adına iphone 14 pro kayıt ettirdim.
Cihaz dubai den alındı, benimde kayıt hakkım vardı 10 gün evvel gelmiştim yurtdışından, imei yolladılar edevletten başvuru yaptım parayı yatırdık.
Cihaz 1 ay sonra geldi (25 gün gibi birşey) ve kendi adıma aldım onun hattını taktı kullanıyor şuanda.
Yani telefon kayıt ederken şebekenin ülke sınırı içerisinde olmasına gerek yok. bu durumda sorunsuz işimi halledebilirim.