Almanyadan iPhone 13 aldırtacağım, telefon Türkiye'ye gelmeden imei numarasını alıp kendi üstüme kayıt yaptırabilir miyim?
detaylar
GENEL BİLGİLENDİRME
hocam şöyle almanyadaki kuzenime aldırcam telefonu sonra ime isticem bende gürcistana gideceğim ve üstüme öyle kayıt yaptıracağım. sonrasında telefonu türkiyeden almanya ya gidip gelecek olan bir kuzenim telefonu bana getirecek herhangi bir sorun var mıdır?