Enes65532 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Asgari ücretli veya ona yakın aylık sabit geliri olan kişiler çocuğunu dershaneye gönderemiyor, alışverişte temel zorunlu gıdalar alıyor, arabasının olması zaten imkansız, çocuğuna haftada 1 kere harclık verebilirse tamam diyor, beslenmesine evde ne varsa onu koyuyor kantinin yolunu bilmeyen çocuklar var. Yani okula 3500 gibi bir rakamı bırakın 350 tl harcamaya lüksü olmayan kesimler var.
Sizin saydıklarınızda tuhaflık yok sakın yanlış anlamayın benim saydıklarımda tuhaflık var. Karnı doyan şükretsin onun harici şükürsüzlüğe girer mantığı yerleştirilerek bazı şeylerin sorgulamasının önüne geçildi.
Söylenecek çok şey var aslında ama sosyal medya yasası, r10 kuralları engel hep