Merhabalar biz toplamda 6 KiÅŸilik aileyiz.
Kendim dahil olmak üzere telefon, İnternet, Küçük kardeÅŸimin okul servisi, okul ücreti, Dershanesi dahil toplamda:25.000₺ Gidiyor Ev alışveriÅŸine bu ay 12.000₺ Yakın harcama gitti. KardeÅŸimin okuluna 3500₺ Gitti Araba gaz benzin vs 4000₺ yakın gitti. Lüks bir yaÅŸam da yapmıyoruz? Asgeri ücreti olan bir 4 kiÅŸilik aile nasıl geçinecek moralim bunları düşününce bozuluyor. Sadece bir tane çocuk okutmak ayda 3000-4000₺ patlıyor asgeri ücreti 5500₺? Allah herkesin yardımcısı olsun dostlar.
Peki sizde durumlar nasıl?
Aylık Giderleriniz Nedir?
57
●4.454
- 27-11-2022, 03:04:15ÜyeliÄŸi durdurulduÇokta fakir sayılmazsınız 😂Enes65532 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2.5 yaşında oÄŸlumuz var 3 kiÅŸilik çekirdek bir aileyiz evimizin kirası 3000 TL aylık doÄŸalgaz 750-900 TL elektrik 375-450 TL su 270-280 TL aylık çocuk mama masrafı 1.500 TL 2.000 TL aylik yiyecek masrafı - 1.900 TL sigara masrafı diÄŸerlerini pekte önemsemiyorum 😂 - 27-11-2022, 03:07:32Valla hocam ülkenin tekeri patlamış ÅŸuan yamalı ama bir kaç aya yama tutacak halide kalmayacak gibi. Allah milletimizi ve bizleri kimseye muhtaç etmesin ve akıl saÄŸlığı versin.
- 27-11-2022, 03:08:00Sizin çocuklar küçük 3 kişilik bir aile diyorsunuz bizimkiler Büyük hepsiGMZNR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 kâti kadar bir o kadar da yaÅŸları Büyük 😅
- 27-11-2022, 03:08:31Ne yaziki bizim şirket de yaklaşık 10-15k ölü odaOzeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-11-2022, 03:09:19Ekstrelere bakarak diyebilirim ki son 6 aydır 35 aşağısına inemedim. 2 bira 1 yemeğin lüks sayıldığı bir ülkede yaşıyoruz artık.
- 27-11-2022, 03:09:33Babam diyabet hastası olduğu için gözleri harap olmuş. Devlet hastanesinden sıra vermiyorlar. Hastane kapasitesi doluymuş. Her ay vurulması gereken bir iğnenin masrafı, özel hastanede 7 Bin TL. Bu sadece bir adet masraf, gerisini siz düşünün. Cinnet geçirenlere hak vermeye başladım.
- 27-11-2022, 03:10:54ÜyeliÄŸi durdurulduÇocuk dedim Allah'tan ki "çocuklar" olsa yanariz valla 😂 geçim cidden zor 1 ekmek alamadığımız günleri de yaşıyoruz insan bazen o duruma gelebiliyor herseye raÄŸmen Allah'a sukretmek gerekli 🙏Enes65532 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca büyüdüklerinde dertleri daha da büyüyor malesef , ama bu sorumluluk duygusunu hiç bir zaman kaybetmemek gerekir vicdanen insan rahat olmaz
2 kâti kadar bir o kadar da yaÅŸları Büyük 😅