Babam diyabet hastası olduğu için gözleri harap olmuş. Devlet hastanesinden sıra vermiyorlar. Hastane kapasitesi doluymuş. Her ay vurulması gereken bir iğnenin masrafı, özel hastanede 7 Bin TL. Bu sadece bir adet masraf, gerisini siz düşünün. Cinnet geçirenlere hak vermeye başladım.