Merhabalar biz toplamda 6 Kişilik aileyiz.
Kendim dahil olmak üzere telefon, İnternet, Küçük kardeşimin okul servisi, okul ücreti, Dershanesi dahil toplamda:25.000₺ Gidiyor Ev alışveriş bu ay 12.000₺ Yakın harcama gitti. Kardeşimin okuluna 3500₺ Gitti Araba gaz benzin vs 4000₺ yakın gitti. Lüks bir yaşam da yapmıyoruz? Asgeri ücreti olan bir 4 kişilik aile nasıl geçinecek moralim bunları düşününce bozuluyor. Sadece bir tane çocuk okutmak ayda 3000-4000₺ patlıyor asgeri ücreti 5500₺? Allah herkesin yardımcısı olsun dostlar.
Peki sizde durumlar nasıl?
Çokta fakir sayılmazsınız 😂
2.5 yaşında oğlumuz var 3 kişilik çekirdek bir aileyiz evimizin kirası 3000 TL aylık doğalgaz 750-900 TL elektrik 375-450 TL su 270-280 TL aylık çocuk mama masrafı 1.500 TL 2.000 TL aylik yiyecek masrafı - 1.900 TL sigara masrafı diğerlerini pekte önemsemiyorum 😂