Enes65532 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizin çocuklar küçük 3 kişilik bir aile diyorsunuz bizimkiler Büyük hepsi 2 kâti kadar bir o kadar da yaşları Büyük 😅
Çocuk dedim Allah'tan ki "çocuklar" olsa yanariz valla 😂 geçim cidden zor 1 ekmek alamadığımız günleri de yaşıyoruz insan bazen o duruma gelebiliyor herseye rağmen Allah'a sukretmek gerekli 🙏
Ayrıca büyüdüklerinde dertleri daha da büyüyor malesef , ama bu sorumluluk duygusunu hiç bir zaman kaybetmemek gerekir vicdanen insan rahat olmaz