Babam diyabet hastası olduğu için gözleri harap olmuş. Devlet hastanesinden sıra vermiyorlar. Hastane kapasitesi doluymuş. Her ay vurulması gereken bir iğnenin masrafı, özel hastanede 7 Bin TL. Bu sadece bir adet masraf, gerisini siz düşünün. Cinnet geçirenlere hak vermeye başladım.
Ne yaziki öyle dişlerim ağrıyor devlet hastanesi sıra vermiyor. Zirkonyum adlı bir şey var devlet yapmıyor. Özel hastane 3500₺ istiyor böyle bir yaşam tarzı yok yani.