Enes65532 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar biz toplamda 6 Kişilik aileyiz.
Kendim dahil olmak üzere telefon, İnternet, Küçük kardeşimin okul servisi, okul ücreti, Dershanesi dahil toplamda:25.000₺ Gidiyor Ev alışverişine bu ay 12.000₺ Yakın harcama gitti. Kardeşimin okuluna 3500₺ Gitti Araba gaz benzin vs 4000₺ yakın gitti. Lüks bir yaşam da yapmıyoruz? Asgeri ücreti olan bir 4 kişilik aile nasıl geçinecek moralim bunları düşününce bozuluyor. Sadece bir tane çocuk okutmak ayda 3000-4000₺ patlıyor asgeri ücreti 5500₺? Allah herkesin yardımcısı olsun dostlar.
Peki sizde durumlar nasıl?
Öğrenciyim fakat biraz dışarı çıksak aylık 2k dan aşağı gitmiyor.