• 27-11-2022, 00:34:14
    #1
    Platin üye
    Merhaba yakın zamanda askere gideceğim 1-2 sorum var yakın zamanda askere giden arkadaşlar cevaplar ise çok sevinirim

    not : internetten araştırıyorum lakin çok fazla bilgi kirliliği var güvenemiyorum ondan dolayı bu konuyu açtım, lütfen tartışma cıkaracak yorumlarda bulunmayınız teşekkür ederim

    1 - Sevk kağıdı almaya calısıyorum lakin oluştur dediğimde sayfa yüklenmiyor hiçbirşey olmuyor bunu nasıl alabilirim
    2 - Asker birligine 07.12.2022 de mi teslim olmam gerekiyor yoksa 08.12.2022 de mi tam emin olamadım, yardımcı olacaklara şimdiden teşekkür ederim

  • 27-11-2022, 00:37:09
    #2
    Evrak almak için 07.12.2022 tarihine kadar beklemeniz gerekiyor ayın 8 de yola çıkacaksınız
    not: bir kaç gün geç gitseniz sorun çıkarmıyorlar şimdiden hakkınızda hayırlısı olsun
  • 27-11-2022, 00:37:40
    #3
    Sevk Kağıdını, 07/12/2022 tarihinde alıcaksın, 08/12/2022 tarihinde birliğine teslim olucaksın 1 gün yol izni verilmiş
  • 27-11-2022, 00:38:34
    #4
    8 inde katılış yapabilirsiniz ama 1 2 gün geç kalma olayıda bir sorun teşkil etmiyor maksimum askerliğinize ekliyorlar ben de geliboluda yaptım geleli 15 gün oldu şimdiden hayırlı tezkereler
    • LocaBilisimTr
    LocaBilisimTr bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 27-11-2022, 00:39:53
    #5
    8 aralıkta sevk görünüyor kardeşim birliğin belli olunca da çıktı alacaksın şuan alamazsın
  • 27-11-2022, 00:41:11
    #6
    1- sevk kağıdı çıkmazsa askerlik şubesine git bende öyle oldu
    10'unda teslim olman gerekiyor burdan anladığım kadarıyla
  • 27-11-2022, 00:43:04
    #7
    07.12.2022 de sevk kağıdını alabilirsin, daha sonra sevk kağıdında yazan yol iznini de 08.12.2022 teslim tarihine ilave ekleyerek teslim olman gerekiyor.
  • 27-11-2022, 00:46:37
    #8
    90/1 olarak yaptım zamanında.
    Ben 1 hafta geç gitmiştim tabi geç çıktım.
    1-2 günde sorun çıkarmazlar genelde.Ayın 8 i öğlenden sonra olabilir ama dediğim gibi pek sorun olmaz 1-2 gün.
  • 27-11-2022, 01:13:31
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    8 inde katılış yapabilirsiniz ama 1 2 gün geç kalma olayıda bir sorun teşkil etmiyor maksimum askerliğinize ekliyorlar ben de geliboluda yaptım geleli 15 gün oldu şimdiden hayırlı tezkereler
    hocam bence zamanında gitmek en iyisi son günler devrelerin çıkarken arkalarından bakmak şuan için erkende olsa koyuyor adama askerde son 1-2 gün bence çok kritik bi an