8 inde katılış yapabilirsiniz ama 1 2 gün geç kalma olayıda bir sorun teşkil etmiyor maksimum askerliğinize ekliyorlar ben de geliboluda yaptım geleli 15 gün oldu şimdiden hayırlı tezkereler