Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
8 inde katılış yapabilirsiniz ama 1 2 gün geç kalma olayıda bir sorun teşkil etmiyor maksimum askerliğinize ekliyorlar ben de geliboluda yaptım geleli 15 gün oldu şimdiden hayırlı tezkereler
hocam bence zamanında gitmek en iyisi son günler devrelerin çıkarken arkalarından bakmak şuan için erkende olsa koyuyor adama askerde son 1-2 gün bence çok kritik bi an