Merhaba yakın zamanda askere gideceğim 1-2 sorum var yakın zamanda askere giden arkadaşlar cevaplar ise çok sevinirim

not : internetten araştırıyorum lakin çok fazla bilgi kirliliği var güvenemiyorum ondan dolayı bu konuyu açtım, lütfen tartışma cıkaracak yorumlarda bulunmayınız teşekkür ederim

1 - Sevk kağıdı almaya calısıyorum lakin oluştur dediğimde sayfa yüklenmiyor hiçbirşey olmuyor bunu nasıl alabilirim
2 - Asker birligine 07.12.2022 de mi teslim olmam gerekiyor yoksa 08.12.2022 de mi tam emin olamadım, yardımcı olacaklara şimdiden teşekkür ederim