kvnc86 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kurumsal üye güvenilirmi?
33
●2.104
- 23-11-2022, 23:53:36Bir üye ile herhangi bir sorun yaşadığınızda paranız kaldığında, ödeme alamadığınızda buraya yazıp kimseyi zan altında bırakmanız gerekmiyor.kvnc86 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"Şikayetim Var" kategorisi bu durumlar için kullanılıyor.
Kanıtlarınız ile birlikte buraya konu açtığınızda gerekli kontroller sağlanır ve ardından yapılması gereken işlem ne ise yapılır.
Yüzlerce Premium üyeliği olan arkadaşlar mevcut ve kimse bu kurallardan muaf değil hepimiz için forumun genel tüm kuralları geçerli. - 24-11-2022, 00:00:08Adam konusunu üste taşımak için kurumsal oluyor.yüz yüze alışverişini yap mevlağ yüksekse
- 24-11-2022, 00:01:1701.11.2022 tarihinde gerekli şikayette bulundum. Karşı taraf parayı aldığını ve iade yapmadığını belirttiği, 5 Kasım'da ödeme yapacağını söylediği ve yapmadığı halde, tekrar konuyu moderatörlere sorduğumda çok yoğun olduklarını, yaptığımın yanlış olduğunu ve tekrar yaparsam ceza alacağımı söylediler. Üzerinden 2 hafta daha geçti sessizce bekliyorum ve paramı alan adam benim paramla alışveriş yapıyorMesut78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-11-2022, 00:07:08Benim nacizane tavsiyem, kafandan bir limit belirle hocam. Şu kadar tokatlanırsam canım acımaz şeklinde. Ben mesela 300 lira limit koydum kafamda. 300tl altında tokatlansamda canım yanmaz. O yüzden 300tl altında alım yapıyorum. Eğer daha büyük tutarlı bir ticaret olacaksa bence üzülürsün hocam hiç girme o toplara. Güvenli ödemenin olmadığı hiç bi yere güvenme. Yoksa mağdur olur, çoluğunun çocuğunun rızkının peşinden koşarsın durduk yere.
- 24-11-2022, 00:09:45Hakklısınız teşekkür ederim hocamkvnc86 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ödeme alamadım. Normal üye ise hesabı anında kapatılıyor, ama sizi dolandıran kurumsal üye ise aylar geçiyor adam hala işlerine devam ediyor kimse dokunmuyor