• 24-11-2022, 00:31:34
    #28
    kvnc86 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    01.11.2022 tarihinde gerekli şikayette bulundum. Karşı taraf parayı aldığını ve iade yapmadığını belirttiği, 5 Kasım'da ödeme yapacağını söylediği ve yapmadığı halde, tekrar konuyu moderatörlere sorduğumda çok yoğun olduklarını, yaptığımın yanlış olduğunu ve tekrar yaparsam ceza alacağımı söylediler. Üzerinden 2 hafta daha geçti sessizce bekliyorum ve paramı alan adam benim paramla alışveriş yapıyor
    kvnc86 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda 1 kere kurumsal plus üyeleri tarafından param gasp edildi ödeme alamadım. Normal üye ise hesabı anında kapatılıyor, ama sizi dolandıran kurumsal üye ise aylar geçiyor adam hala işlerine devam ediyor kimse dokunmuyor

    Yani kurumsal üye sizi gönül rahatlığı ile dolandırabilir

    https://www.r10.net/1083828311-post2.html

    Merhaba. Bu konuda da belirttiğim gibi kesinlikle böyle bir durum söz konusu olamaz. Ayrıca banlı onlarca kurumsal üyelik var. Kurumsal üyelik bu tip durumlarda bir ayrıcalık sağlamaz. Premium üyelikler ticaretler avantaj sağlar.

    Sizin tek reportunuzdan sonra reporta sıra gelmesi üç-dört gün sürdüğü için şikayet yöneticileri son durum hakkında bilgi almış, son kez uyarmış ve şu an güncel duruma göre 3 gün süresi var.

    Buradaki eksik bir nokta süreci özel mesaj üzerinden yönetmeye çalışmanız olmuş. Özel mesaj olmadan report etseydiniz daha hızlı çözümlenebilirdi. Şikayet kategorisi çok yoğun bir kategori olduğu için reportlar anlık çözümlenemiyor, uzayabiliyor, bunun üyelik türü farketmeksizin birçok örneği mevcut. Ek olarak moderatörlerin gönüllü bir şekilde forumu modere ettiğini de unutmayalım.

    3 gün içerisinde şikayetçi olduğunuz üye problemi gidermezse şikayet konusunu report ediniz, lütfen özelden şikayet moderatörlerine yazmayınız bu şekilde arada kaynayabiliyor, sadece report ediniz. Problemin giderilmemesi durumunda reportunuzu bekliyoruz.
  • 24-11-2022, 03:45:24
    #29
    winner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam üyelik yaşı ve ticaret puanı esas olandır. Ayrıca mevla değil, mebla.
    meblağ* ama mebla da mevladan iyidir 😂
  • 24-11-2022, 09:37:51
    #30
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/1083828311-post2.html

    Merhaba. Bu konuda da belirttiğim gibi kesinlikle böyle bir durum söz konusu olamaz. Ayrıca banlı onlarca kurumsal üyelik var. Kurumsal üyelik bu tip durumlarda bir ayrıcalık sağlamaz. Premium üyelikler ticaretler avantaj sağlar.

    Sizin tek reportunuzdan sonra reporta sıra gelmesi üç-dört gün sürdüğü için şikayet yöneticileri son durum hakkında bilgi almış, son kez uyarmış ve şu an güncel duruma göre 3 gün süresi var.

    Buradaki eksik bir nokta süreci özel mesaj üzerinden yönetmeye çalışmanız olmuş. Özel mesaj olmadan report etseydiniz daha hızlı çözümlenebilirdi. Şikayet kategorisi çok yoğun bir kategori olduğu için reportlar anlık çözümlenemiyor, uzayabiliyor, bunun üyelik türü farketmeksizin birçok örneği mevcut. Ek olarak moderatörlerin gönüllü bir şekilde forumu modere ettiğini de unutmayalım.

    3 gün içerisinde şikayetçi olduğunuz üye problemi gidermezse şikayet konusunu report ediniz, lütfen özelden şikayet moderatörlerine yazmayınız bu şekilde arada kaynayabiliyor, sadece report ediniz. Problemin giderilmemesi durumunda reportunuzu bekliyoruz.
    Sayın moderatörüm ben zaten report ettim. Sizin güzel hattınız için 10 kere daha report edeyim hiç problem yok. Ben reportuma cevap alamadığım için zaten özelden rahatsız ediyorum sizleri. Yoksa neden yazayım ki
  • 24-11-2022, 11:19:41
    #31
    3.5 4 yıllık üyeyim sanırım. Mesela benim güvenilirliğim 1 aylık adama göre yüksek.
    10 yıllık 1000 tradelik bir kurumsal üye ise benden daha yüksek güvenilirlikte.
    10 TLlik kanva pro satan adamla 10.000 tlik alışveriş risklidir. Ama 10.000 likralık 10 tane iş yapıp 10 trade alan adam 1000 tradeye göre daha güvenilirdir.
    kısacası ticaret puanına ve geçmişine bakın.
  • 24-11-2022, 12:04:58
    #32
    İnsanoğlu bu. Vurgun yapmak istedimi kurumsala felan bakmaz... O aşamaya gelen yeni de eski de çarpar gider.

    Kendi kriterlerinize göre iş yapın. Sizin yüzünüzden güvendik mağdur olduk demezsiniz en azından.

    Bu forum eski üyeleride gördü güvenilir olanlarıda.
  • 24-11-2022, 12:23:36
    #33
    Kullanıcı adını atın PM'den bakayım hocam güvenilir mi
  • 24-11-2022, 20:17:03
    #34
    paranoid adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    meblağ* ama mebla da mevladan iyidir 😂
    :d:d:d