İnsanoğlu bu. Vurgun yapmak istedimi kurumsala felan bakmaz... O aşamaya gelen yeni de eski de çarpar gider.

Kendi kriterlerinize göre iş yapın. Sizin yüzünüzden güvendik mağdur olduk demezsiniz en azından.

Bu forum eski üyeleride gördü güvenilir olanlarıda.