Forumda 1 kere kurumsal plus üyeleri tarafından param gasp edildi

ödeme alamadım. Normal üye ise hesabı anında kapatılıyor, ama sizi dolandıran kurumsal üye ise aylar geçiyor adam hala işlerine devam ediyor kimse dokunmuyor
Yani kurumsal üye sizi gönül rahatlığı ile dolandırabilir