Benim nacizane tavsiyem, kafandan bir limit belirle hocam. Şu kadar tokatlanırsam canım acımaz şeklinde. Ben mesela 300 lira limit koydum kafamda. 300tl altında tokatlansamda canım yanmaz. O yüzden 300tl altında alım yapıyorum. Eğer daha büyük tutarlı bir ticaret olacaksa bence üzülürsün hocam hiç girme o toplara. Güvenli ödemenin olmadığı hiç bi yere güvenme. Yoksa mağdur olur, çoluğunun çocuğunun rızkının peşinden koşarsın durduk yere.
Hakklısınız teşekkür ederim hocam