Bilgisayarın fişini çekiyorum, kasanın güç tuşunu kapatıyorum yine de bu panel de kapandığı gözükmüyor.
Ve ekran kartı kullanımı 100%
Bilgisayarımın ve ekran kartımın bu sebeple zarar görmesini istemiyorum.
Ekran kartım 1650 fakat almam gereken fpsleride alamıyorum.
Yardım ederseniz sevinirim.
Bilgisayarı kapatırken Shift tuşuna basılı tutarak kapatırsanız tam kapanana kadar beklerseniz sorun ortadan kalkacak her açıldığında 0 dan açılacaktır.
Bilgisayarı Kapat butonuna soldaki Shift tuşuna basılı tutarak basarsanız sistem tamamen kapanacaktır.
Teşekkürler.
Teşekkürler, deneyeceğim.
Ekran kartının 100% kullanmasını ve ekran kartımın göstermesi gereken fpsyi göstermesini nasıl sağlayabilirim bu konularda da bir çözümünüz var mıdır?
ayrıca cpu ekran kartı değil işlemcidir, gpu ise ekran kartıdır. oyunlarda gpunuz %100 olmayıp cpunuz %100 oluyorsa sistem ekran kartınızı değil işlemcinizi kullanıyordur. eğer gpunuz %100 olursa ve bu gayet normal birşey tam performans alıyorsunuzdur (zararlı değil)
ayrıca cpu ekran kartı değil işlemcidir, gpu ise ekran kartıdır. oyunlarda gpunuz %100 olmayıp cpunuz %100 oluyorsa sistem ekran kartınızı değil işlemcinizi kullanıyordur. eğer gpunuz %100 olursa ve bu gayet normal birşey tam performans alıyorsunuzdur (zararlı değil)
Anladım işlemcinin 100% kullanım da herhangi bir sorun yok yani teşekkürler.