sanırım bununla ilgili youtube da birkaç ay önce video izlemiştim, bilgisayarınız aslında kapanmıyor tarzı bir başlığı vardı
Göz atacağım, teşekkürler.
Merhabalar,
Bilgisayarı Kapat butonuna soldaki Shift tuşuna basılı tutarak basarsanız sistem tamamen kapanacaktır.
Teşekkürler.
Teşekkürler, deneyeceğim.
Ekran kartının 100% kullanmasını ve ekran kartımın göstermesi gereken fpsyi göstermesini nasıl sağlayabilirim bu konularda da bir çözümünüz var mıdır?