royalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sanırım bununla ilgili youtube da birkaç ay önce video izlemiştim, bilgisayarınız aslında kapanmıyor tarzı bir başlığı vardı
Göz atacağım, teşekkürler.
SavixieN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,

Bilgisayarı Kapat butonuna soldaki Shift tuşuna basılı tutarak basarsanız sistem tamamen kapanacaktır.

Teşekkürler.
Teşekkürler, deneyeceğim.
Ekran kartının 100% kullanmasını ve ekran kartımın göstermesi gereken fpsyi göstermesini nasıl sağlayabilirim bu konularda da bir çözümünüz var mıdır?