SavixieN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,

Bilgisayarı Kapat butonuna soldaki Shift tuşuna basılı tutarak basarsanız sistem tamamen kapanacaktır.

Teşekkürler.

Bu zararlı değil mi ?
Eskiden Windows Xp de bu şekilde baktığımızda anında, fişi çekmiş gibi, kapanıyordu.