Bilgisayarın fişini çekiyorum, kasanın güç tuşunu kapatıyorum yine de bu panel de kapandığı gözükmüyor.
Ve ekran kartı kullanımı 100%
Bilgisayarımın ve ekran kartımın bu sebeple zarar görmesini istemiyorum.
Ekran kartım 1650 fakat almam gereken fpsleride alamıyorum.
Yardım ederseniz sevinirim.