• 20-11-2022, 17:32:59
    #1
    Sanki önceden daha fazla konu açılıyordu son bir haftadır bir durgunluk var gibi
  • 20-11-2022, 17:33:24
    #2
    Kurumsal PLUS
    Bence de.
  • 20-11-2022, 17:33:58
    #3
    Üyeliği durduruldu
    evet bi sessizlik var
  • 20-11-2022, 17:35:14
    #4
    Herkes pusuya yatmış gibi 😁
  • 20-11-2022, 17:36:37
    #5
    Anlamıyorum. Önceden en az 2-3 Semrush satardım. Yine aynı kalite hizmet yine en düşük fiyat ama yazan yok. Birilerinin arkamdan komplo çevirdiğinden şüpheleniyorum ucuza satıyorum diye. :d Oyunlara gelmeyiniz arkadaşlar!!!
  • 20-11-2022, 17:36:52
    #6
    Fırtına öncesi sessizlik
  • 20-11-2022, 17:37:01
    #7
    Herşey pahalı alım yok ülkece durgun bence
  • 20-11-2022, 17:39:36
    #8
    Hocam herşeye zam gelince alım oranı düştü ,iç piyasa çok hareketli olmuyor malesef , şuan herkes işlerinde düşüş yaşanıyor.Bakalım sonumuz ne olacak hayırlısı artık .
    Asıl bomba yılbaşı asgari ücret ona zam gelirse herşey daha kötü olacak..çünkü herşeye otomotikmen zam gelecek yine..
  • 20-11-2022, 17:41:23
    #9
    Watere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam herşeye zam gelince alım oranı düştü ,iç piyasa çok hareketli olmuyor malesef , şuan herkes işlerinde düşüş yaşanıyor.Bakalım sonumuz ne olacak hayırlısı artık .
    Asıl bomba yılbaşı asgari ücret ona zam gelirse herşey daha kötü olacak..çünkü herşeye otomotikmen zam gelecek yine..
    Asgari ücret zammı çok etkileyecek gerçekten. Çok korkuyorum ben de. Keşke hiçbir şey artmasa asgari ücrete de hiç zam gelmese...