• 20-11-2022, 17:43:37
    #10
    Hizmetler pahalı musterilerde para yok
  • 20-11-2022, 17:43:43
    #11
    Üyeliği durduruldu
    herkes asgari ücretle çalışmak için iş arıyor. az önce markete ekmek almaya gittim. bi kaç r10 lu arkadaşa denk geldim. abi iş arıyoruz dediler. instagram takipçi satarak uğraşcağıma asgari ücretle çalışırım 9k yeterde artar dediler..
  • 20-11-2022, 17:45:51
    #12
    Şuanda satıcı konularının çoğaldığını görünüyorum
    genel yüksek açılan konular
    Maxigeyik / sohbet ve sorular
    harici satıcı konuları. Alıcının azaldığını düşünüyorumki haklılar, parayı gereksiz harcamalarla tüketmek istemiyorlar.
    son 1 haftadır değil, bir süredir grafik olarak düştüğünü düşünüyorum önceki senelere göre özellikle geçen seneye göre
  • 20-11-2022, 17:48:09
    #13
    Bazen sessizliği bozmayın.
  • 20-11-2022, 17:49:15
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Yeni yetmeler gelince insanlar tedirgin olmaya başladı. Adam R10 a geleli 4 gün olmuş hemen dakika 1 gol 1 olarak 1000 TL çarptı bir arkadaşımızdan. Eee millet yoldan süpürmüyor tabiki ...

    Durgun olması derin derin düşünceden sanki ...
  • 20-11-2022, 17:54:55
    #15
    Administrator
    Yanlışınız var.
    istatistiklere göre konu açma sayısı her yıl artarak devam ediyor..

    Yaz aylarında çoğu kişi tatilde ya da dışarıda oldukları için biraz aktiflik kış aylarına göre azalır Web sektörü hep böyledir. Kış aylarında zirveye çıkar 17 yıldır durum aynı.
    Her yıl daha fazla büyüyerek devam ediyoruz.

    Mayıs 2021
    Kasım 2022 arası ( 19 Kasım'a kadar) aşağıda;