Şuanda satıcı konularının çoğaldığını görünüyorum
genel yüksek açılan konular
Maxigeyik / sohbet ve sorular
harici satıcı konuları. Alıcının azaldığını düşünüyorumki haklılar, parayı gereksiz harcamalarla tüketmek istemiyorlar.
son 1 haftadır değil, bir süredir grafik olarak düştüğünü düşünüyorum önceki senelere göre özellikle geçen seneye göre