Hocam herşeye zam gelince alım oranı düştü ,iç piyasa çok hareketli olmuyor malesef , şuan herkes işlerinde düşüş yaşanıyor.Bakalım sonumuz ne olacak hayırlısı artık .
Asıl bomba yılbaşı asgari ücret ona zam gelirse herşey daha kötü olacak..çünkü herşeye otomotikmen zam gelecek yine..