Hocam herşeye zam gelince alım oranı düştü ,iç piyasa çok hareketli olmuyor malesef , şuan herkes işlerinde düşüş yaşanıyor.Bakalım sonumuz ne olacak hayırlısı artık .
Asıl bomba yılbaşı asgari ücret ona zam gelirse herşey daha kötü olacak..çünkü herşeye otomotikmen zam gelecek yine..
Asgari ücret zammı çok etkileyecek gerçekten. Çok korkuyorum ben de. Keşke hiçbir şey artmasa asgari ücrete de hiç zam gelmese...