@Burti; ve @admin bence foruma imza sistemi gelebilir örnek olarak ;
Kullanıcı ayarlarından kendi imzamızı çizip profilde ve mesajlar da gösterebilsek çok güzel olabilir.
Foruma imza sistemi gelse güzel olur
40
●2.128
- Kabul Edilen Cevap
- 0 Beğeni
-
- 18-11-2022, 23:21:46Üyeliği durduruldupaint i açın imzanızı çizin kaydedin r10 da fotoğraf olarak atın işte bu kadar
- 18-11-2022, 23:22:35Üyeliği durdurulduOlacağını sanmıyorumbabapanel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-11-2022, 23:24:56Üyeliği durdurulduKişisel düşüncemi söyledim sadece iyi oku lütfen ayrıca saygı duyman gerek diye düşünüyorum hocam duymuyorsan duyma umrumda değil ancak alay eder gibi konuşma yeterli.obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
