• 18-11-2022, 23:20:49
    #1
    Üyeliği durduruldu
    @Burti; ve @admin bence foruma imza sistemi gelebilir örnek olarak ;
    Kullanıcı ayarlarından kendi imzamızı çizip profilde ve mesajlar da gösterebilsek çok güzel olabilir.
  • Kabul Edilen Cevap
    • 0 Beğeni
      imslavec adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
      @Burti; ve @admin bence foruma imza sistemi gelebilir örnek olarak ;
      Kullanıcı ayarlarından kendi imzamızı çizip profilde ve mesajlar da gösterebilsek çok güzel olabilir.


      BURDAN Bakabilirsiniz
  • 18-11-2022, 23:21:46
    #2
    Üyeliği durduruldu
    paint i açın imzanızı çizin kaydedin r10 da fotoğraf olarak atın işte bu kadar
  • 18-11-2022, 23:22:04
    #3
    Sizce biraz tehlikeli olmaz mı?
  • 18-11-2022, 23:22:35
    #4
    Üyeliği durduruldu
    babapanel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizce biraz tehlikeli olmaz mı?
    Olacağını sanmıyorum
  • 18-11-2022, 23:23:02
    #5
    Arkadaş oldu olacak randevu sistemi koysunlar randevu sıram gelince r10 a gireyim
  • 18-11-2022, 23:24:36
    #6
    Platin üye
    Ne işe yarayacak ?
  • 18-11-2022, 23:24:56
    #7
    Üyeliği durduruldu
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş oldu olacak randevu sistemi koysunlar randevu sıram gelince r10 a gireyim
    Kişisel düşüncemi söyledim sadece iyi oku lütfen ayrıca saygı duyman gerek diye düşünüyorum hocam duymuyorsan duyma umrumda değil ancak alay eder gibi konuşma yeterli.
  • 18-11-2022, 23:25:57
    #8
    Play Console Alım ✅
    gereksiz
  • 18-11-2022, 23:26:34
    #9
    imslavec adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kişisel düşüncemi söyledim sadece iyi oku lütfen ayrıca saygı duyman gerek diye düşünüyorum hocam duymuyorsan duyma umrumda değil ancak alay eder gibi konuşma yeterli.
    O da fikrini söylemiş