Konu
Foruma imza sistemi gelse güzel olur
18-11-2022, 23:20:49
#1
imslavec
Üyeliği durduruldu
@
Burti
; ve @admin bence foruma imza sistemi gelebilir örnek olarak ;
Kullanıcı ayarlarından kendi imzamızı çizip profilde ve mesajlar da gösterebilsek çok güzel olabilir.