Konu
Foruma imza sistemi gelse güzel olur
18-11-2022, 23:24:56
#7
imslavec
Üyeliği durduruldu
obisa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Arkadaş oldu olacak randevu sistemi koysunlar randevu sıram gelince r10 a gireyim
Kişisel düşüncemi söyledim sadece iyi oku lütfen ayrıca saygı duyman gerek diye düşünüyorum hocam duymuyorsan duyma umrumda değil ancak alay eder gibi konuşma yeterli.