obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaş oldu olacak randevu sistemi koysunlar randevu sıram gelince r10 a gireyim
Kişisel düşüncemi söyledim sadece iyi oku lütfen ayrıca saygı duyman gerek diye düşünüyorum hocam duymuyorsan duyma umrumda değil ancak alay eder gibi konuşma yeterli.