imslavec adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kişisel düşüncemi söyledim sadece iyi oku lütfen ayrıca saygı duyman gerek diye düşünüyorum hocam duymuyorsan duyma umrumda değil ancak alay eder gibi konuşma yeterli.
O da fikrini söylemiş