Konu
Foruma imza sistemi gelse güzel olur
18-11-2022, 23:26:34
#9
unqown
imslavec adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kişisel düşüncemi söyledim sadece iyi oku lütfen ayrıca saygı duyman gerek diye düşünüyorum hocam duymuyorsan duyma umrumda değil ancak alay eder gibi konuşma yeterli.
O da fikrini söylemiş