SASA Hakkında Düşünceleriniz Nedir ? 2 Gündür Düşüşte
26
●978
- 19-11-2022, 11:03:12Şirket hedefi yüksekteydi ve o potansiyele sahip bir hisseydi bence. Bana kalırsa daha doyum noktasına gelmedi çünkü hala haftalık ve aylık grafiği yüksek gösteriyor güçlü al seçenekleri hala aktif eğer ki düzeltmeyi sağlıklı bir şekilde yaparsa bence eskisi gibi tekrar bir yükselişe geçebilir diye düşünüyorum. 2021 Şubat döneminde de 4 hızlı yükselişin peşine 4 taban yaptı şimdi de aynısını tekrarlıyor olabilir, bekleyip göreceğizhaber58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
YTD
- 19-11-2022, 12:53:31Bekleyip göreceğiz artıkMertcanK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

İnşallah, mantıklı yatırımlar her zaman kazandırır, pazartesi göreceğizVoli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-11-2022, 15:55:49Borsada ucuz hisse kalmadı hepsi neredeyse x5 yaptı hali ile şu cümle akıllara geliyor
Bir hisse sürekli çıkmadığı gibi sürekli düşmez de.
Stopp bırakıp çekilebilir siniz
Borsaki tüm şirketler 2023 seçimi fiyatlamış yani yukselmis hali ile seçim haberi gelince %25 bandı düşecektir sonrasında yatay seyir olur - 21-11-2022, 09:29:495 katına da çıkabilir. 50 liraya da düşebilir. 1 yıldır Faiz düşük, dolar ve altın yerinde sayıyor. Bu yüzden borsa yükseliyor. Ama olması gerekenden fazla gitti. Bu tarz yükselişler sonrası sert düşüşler olur. Sonra tekrar rayına oturur. . 50 günde 2 katına çıkmış bir hisse 2 gün taban yapmış. Çok sıradan. 10 gün taban yapsa bile şaşırmam
YTD