Borsada ucuz hisse kalmadı hepsi neredeyse x5 yaptı hali ile şu cümle akıllara geliyor
Bir hisse sürekli çıkmadığı gibi sürekli düşmez de.
Stopp bırakıp çekilebilir siniz
Borsaki tüm şirketler 2023 seçimi fiyatlamış yani yukselmis hali ile seçim haberi gelince %25 bandı düşecektir sonrasında yatay seyir olur